Філософія успішного і легендарного бренду Harlequin

Друзі, ми хочемо розповісти вам про філософію успішного і легендарного бренду Harlequin, який входить до групи компаній Style Library. Сама назва бренду Harlequin відсилає нас до яскравого героя Арлекіно в строкатому, різнобарвному одязі - саме те, що потрібно, щоб відобразити еклектичний дизайн та стратегію цього бренду в інтер'єрі єрному дизайні, а саме текстилі, шпалерах та килимах.
Дизайнери студії на перше місце надавати цифрові технології, експериментують з аквареллю, гуашшю, чорнилом, щоб створити нові ефекти і відтінки. В результаті завжди виходить продукт, який сміливо йде проти правил і дозволяє знаходити нові творчі можливості.
Цей постійний пошук інновацій народився з тісного зв'язку з виробництвом. Дизайн-студія розміщувалася там, де виробництво шпалер, протягом більш ніж 30 років, і дизайнери прекрасно знають і розуміють всі нюанси продукції. Поєднуючи інноваційні технології з амбітним дизайном, Harlequin завоював на глобальному рівні репутацію модного, стильного та амбітного бренду.